Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Julemøtet: Iskanten – hvor er den på vei?

onsdag 8. desember 2021 kl. 18.00 20.00

Cecilie von Quillfeldt fra Norsk Polarinstitutt forteller hva forskningen viser oss om havisens bevegelser i nord og hva de betyr for næringsvirksomhet og forvaltning. Vi får også noen gløtt i film og bilder fra et forskningstokt i polisen med «F/F Kronprins Haakon».

Møtet holdes på Polarmuseumet. Arktisk Forening forholder seg til nasjonale og lokale smittevernsregler, og det kan komme endring i tid/sted dersom koronasituasjonen endrer seg.

Møtet holdes vanlig på Polarmuseet, med start klokka 18.00. Det blir tid til en prat – og servering av høvelig mat og drikke med nødvendige smittevernstiltak 🙂  Grunnet korona-situasjonen er deltakelsen begrenset til 30 stykker og alle må melde seg på via lenka HER.

Påmeldingsfrist er mandag 6. desember innen klokka 18.00. Samme dag sender vi bekreftelse til alle som får plass.

Obs: Inngangspenger: kroner 200 – betales ved ankomst: enten kontant eller med vipps.

Arktisk Forening forholder seg til nasjonale og lokale smittevernsregler, og møtet kan derfor bli avlyst på kort varsel dersom smittesituasjonen endrer seg.

Møtene er åpne for alle – også de som ikke er medlem.