Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

FULLTEGNET! Polar kirkegårdsvandring

onsdag 8. september 2021 kl. 18.00 20.00

Arktisk Forening har gleden av nok en gang å invitere til det som har blitt en årviss og stemningsfull tradisjon: Polar kirkegårdsvandring med Per Helge Nylund som leder an med sin rungende fortellerrøst og -glede!

Formidlingskonsulent ved Tromsø Museum, Per Helge Nylund, tar oss med på ei ny vandring til gravminnene til en del av Tromsøs gamle ishavshelter og -heltinner – og forteller litt av historien om dem og deres liv.

Av smittevernhensyn er deltakerbegrensning og forhåndspåmelding nødvendig: Medlemmer av Arktisk Forening har førsteprioritet. Maks 40 deltakere. Alle påmeldte vil få en e-post som bekrefter deltakelsen, senest mandag 6. september. Hører du ingenting – har du altså ikke fått plass i denne omgang.

OPPDATERT 29/8: Kirkegårdsvandringen er fulltegnet, og de som har fått plass vil få mail i løpet av mandag 30/8.

Av smittevernhensyn blir det denne gangen ingen samling eller servering i kapellet i etterkant. Alle oppfordres til å ta med egen termos og termoskopp med varm drikke.

Per Helge Nylund er forteller på den stemningsfulle vandringen.

Vel møtt til det første av sesongens møter med Arktisk Forening! Hilsen styret.

Møtene er åpne for alle – også de som ikke er medlem.