Digitalt Årsmøte

17. februar kl. 18.00 19.00

For medlemmer i Arktisk Forening.

Årsmøtet vil bli avholdt digitalt, onsdag 17. februar klokka 18.00.

Alle medlemmer som vi har registrerte e-postadresser skal onsdag 10. februar ha mottatt en invitasjon til møte i den digitale plattformen Zoom. Har du ikke registrert e-postadresse hos oss, eller av andre grunner ikke har mottat lenke for møte innen onsdag 10. februar kan du sende e-post til info@arktisk-forening.no.

Merk at møtet avholdes IKKE på Tromsø Universitetsmuseum, som var et av alternativene i utsendt brev.

Saksliste:

1. Valg av dirigent
  2. Godkjenning av innkalling og saksliste.
  3. Valg av referent.
  4. Valg av 2 personer til å skrive under protokollen sammen med formann
  5. Styrets årsberetning for Arktisk Forening
  6. Regnskap for Arktisk Forening
  7. Orienteringer fra styret i Arktisk Forening.
  8. Valg

Vel møtt! På vegne av styret;
Mia Kanstad Kulseng, formann.

KORONA: Arktisk Forening vil alltid følge gjeldende smittevernbestemmelser med tanke på korona.

• Folk som er i høyrisikogruppa for alvorlig sykdom ved koronasmitte og folk som har symptomer som muliggjør korona bes bli hjemme.
  • Vinterens møter vil bli avholdte på Tromsø Museum – Universitetsmuseet på sørspissen av Tromsøya, hvor det er lettere å legge til rette for avstand mellom deltakere fra ulike husstander.
  • Forhåndspåmelding vil være nødvendig og annonseres på nettsider og Facebook.